onsdag 12 juni 2013

Ibland blir det inte som man tänkt sig...

I detta fallet var det passet som faktiskt ställdes in då alla som var bokade hade lyckats boka av sig... jag tog chansen och jobbade över en stund istället och fixade klart lite grejer på jobbet innan jag åkte hem och ja, slappade skiten ur soffan... nu är jag snart klar med det också och ska gå och lägga mig...

Har en rätt lång dag framför mig imorgon, trendseminariurm och grejer... rätt informativt och viktigt för mitt jobb,.. men det är en så sabla massa grejer som ska tas in... tösen ska sova...

natti natti på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!