måndag 13 maj 2013

Nä, jag är inte direkt blödig!

eller jo, det är jag ju faktiskt... Pluras kök... Lasse Berghagen... En kväll i juni... och jag blir alldeles gråtmild... tills de andra börjar sjunga och det sjungs falskt och fel... älskar den sången... älskar...

Och jag vet, skogen skulle vara mycket tyst om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst... men ska man sjunga i ett tv-program, och dessutom är anställd i sagda tv-program för att man ska vara med och vara något av ett musikaliskt inslag så kan man väl iallafall kunna sången och texten... Lasse kan ju den, låt honom göra sin låt då!

Det är ju, som man säger, dumt att ändra på ett vinnande koncept!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!