måndag 20 maj 2013

härlig måndagkväll

Ja, man kan  knappast klaga på den här kvällen. Ett superroligt spinningpass, inte helt fullt men hjärtligt och fantastiskt och sedan hem för att fixa det jag inte orkade fixa igår... städa trapphuset, skriva årsberättelse, röja lite hemma... fixa och trixa helt enkelt... men först lite mat...


Supergod sallad på småbladig sallad, körsbärstomater, gul paprika, gurka, kalamata oliver, vindruvor, fetaost, vit balsamico, olivolja, flingsalt, svartpeppar... så galet gott!

Nu återstår lite skrivande på den där årsrapporten och sedan ska jag vika ihop tvätten från igår, ställa in dammsugaren i städskåpet och packa badväskan. Imorgon är det tisdag, simbadet öppnar 07:00 och jag har tänkt att jag ska vara på plats då... och är jag inte på plats då så borde jag ge mig ut och springa en sväng... det finns många borden i livet... ta tag i några av dem vore nog på sin plats!

Hoppas du haft en bra måndag!

2 kommentarer:

  1. Spring till badet.
    Fast det kanske är galet långt dit. Jag borde jag med.

    Salladen låter fantastiskt god.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tanken är jättegod, men det är bara 2-300m dit... blir inte så mycket till joggingtur... men det väckte en tanke om att man kunde springa först och sedan simma! För mig har simningen blivit nästan meditativ... jättebra att vara aktiv utan att kunna göra en massa saker!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!