fredag 10 maj 2013

Åh, herre gud!!!

Ja, det var nog ordagrant så jag startade denna dagen... vaknade rätt tidigt, hade eventuellt tänkt gå och simma... men nä... den träningsvärken... inte att leka med... särskilt inte som jag skulle iväg och köra pass sedan också... och ja, när jag skulle ta mig ur sängen så började det skrivas ut... kvittot från bodypumppasset igår...  och sedan har det liksom bara blivit värre!

Körde ett jättehärligt pass mitt på dagen... efteråt stod fika hos farmor på agendan... alltid lika mysigt! Idag åkte vi, efter ost och kex, ner till Blomsterlandet och köpte lite krukväxter... eller ja, jag köpte ett olivträd och lite kryddväxter... sedan åkte vi tillbaks till farmor igen, fikade och tittade på gamla foton, pratade massvis och ja, pratade lite mer! Min farmor är fantastisk!

Ja,  mycket mer än så har det inte blivit idag... men det är ju rätt gött faktiskt... är man ledig så är man!

1 kommentar:

  1. Ingenting ger mig så mycket träningsvärk som body pump! Oavsett hur mycket jag pressar mig i övrig träning. Märkligt... :-D

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!