torsdag 16 maj 2013

Hej träningsvärk!!!

Jag vet inte riktigt vad som har hänt... det känns som om jag startat ett nytt kapitel i livet faktiskt! Vet att det låter väldigt dramatiskt och lite pretentiöst men det är sant!

En av mina "nya" grejer är tydligen att jag tränar BodyPump... för ja, igår gjorde jag det igen... och idag har jag sån jäkla träningsvärk så jag har noll och ingen lust att röra mig över huvud taget! Men det är gött samtidigt... riktigt gott att veta att man gett kroppen en omgång!

M-L körde en jäkla vad-dödar-låt igår... det kändes idag på spinningpasset kan jag meddela... och inte på ett skönt sätt! Men imorgon är det dags igen!! Förstår inte vad som flugit i mig... jag tränade BP mycket förr... för sex-sju år sedan... men sedan tröttnade jag och körde nästan bara spinning... men nu är jag tydligen på banan igen... och det är rätt gött! Särskilt när det är över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!