fredag 24 maj 2013

Det gick la sådär...

vaknade imorse, inte ett dugg piggare eller med mindre huvudvärk, halsont etc.... däremot hade jag även dragit på mig någon feberkänsla jag inte riktigt tycker jag gjort mig förtjänt av... så ja, den här dagen blev sängliggandes... så galet nöjd med att jag inte åt upp all den där sorbeten jag gjorde igår, den var väldigt hård idag dock, men det var gott för halsen!

Sedan gjorde jag en ny variant, ½ fryst banan, 125g fryst mango och kanske 2dl apelsinjuice... mixa... mmmm gott!

Hoppas du gjort något roligare än så idag! 

2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Din sorbe låter smarrig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är den, men den blev väldigt hård när jag frös den för länge... funkar nästan bäst som slush! =)

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!