måndag 20 maj 2013

snabba kickar och dess baksida...

Igår var jag så trött hela dagen så jag knappt orkade göra någonting annat än sova och slappa... fast jag fick åkt upp en sväng till mamma och pappa också, busat med lillskrutten som var där på besök och fikat lite... och på vägen hem, just då det regnade som värst, svängde jag in för att slänga skräp på återvinningsstationen...

Förstår inte var all energi tar vägen! Hela jag känns som en snabb kolhydrat... först har jag massvis med energi, verkar å det närmsta outtröttlig och sedan *swosch* så bara det försvinner... är som bortblåst och liksom helt väck! Jag blir som en urpyst ballong!

Kanske att jag måste lägga om kosten lite mer genomtänkt (eller bara lägga om kosten helt och hållet, för den jag kör med nu är verkligen inget att hurra för), kanske att jag borde äta mina järntabletter jag fick sist när jag lämnade blod... det är nog där felet ligger... slarv och dåligt med järn... känns rimligt... någon som känner igen sig?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!