torsdag 30 maj 2013

Där satt den!

Första simpasset på över en vecka, that is... jädrar va långt inne det sitter att komma sig för just nu... förstår inte, har jag ovanligt höga trösklar eller är det bara för att jag är så kort som det blir så galet svårt att komma över dem! Jag gillar ju att simma och jag gillar ju (inte lika mycket men dock) att springa... varför i hela helsiket kommer jag mig inte för att göra det oftare?! Fundera på den du!

Men, inte gråta över spilld mjölk, jag får vara glad för de passen som blir av... sa jag att jag har simmat idag?! En hel liten kilometer blev det, det är jag glad över! Dessutom skiner solen!

Önskar dig en härlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!