fredag 3 maj 2013

Denna veckan...

Bara måndagar och fredagar... en liten microhelg i mitten och ja, måndagar och fredagar! och jag är sådär sabla trött så man skulle kunna tro att det inte varit helg på hur länge som helst.

Inser att jag har väldigt fina vänner och familj runt mig. Fina vänner som väljer att förstå även om de är på ett helt annat plan. Fina vänner som ställer upp i sista minuten när jag behöver ut och träffa folk... när man grottar ner sig i det där svarta, och kanske särskilt på vägen ner, så glömmer man av det där lite grann... det är lite pinsamt, men sant!

De gamla slitna raderna "älska mig mest när jag förtjänar det minst, för då behöver jag det mest!" som man skrev i kalendrar och böcker när man gick i skolan, det känns som om den kommer väl till pass nu. Den och "liten flicka röd som rosen, pussade pojken mitt på nosen, hon är liten men det går, om hon står på pojkens tår!"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!