fredag 3 maj 2013

Dagens dagens... lista alltså!

Men det är nästan så jag tycker att en Dagens hade varit godare just nu... vitt vin, soda, is... i solen på någon mysig uteservering... men men... det får bli en annan dag!


dagens låt: idag tror jag mig att det är bäst med så lite ljud som möjligt... fast ikväll blir det bra ljud!
dagens dusch: oh ja, lång... alldeles för lång... jag blev görsen till jobbet!
dagens frisyr: pratade med en vän i telefon imorse medan jag klädde på mig, fixade håret osv... det blev varken borstat eller fixat! Lilla-My-knut
dagens smink: eh, nä, den detaljen hoppade jag över idag... ser ut som en levande död... men det får man bjuda på!
dagens klädsel: Blev samtalsvänligt... dvs. sådant man kan ta på sig samtidigt som man håller en telefon till örat... svarta manchesterjeans, svart linne, svart kofta, svarta converse... återigen... jag är mycket för färg!
dagens planer: jobba och sedan åka hem och fixa anletet en smula för att gå till Amerikabaren ikväll och kolla på Kristoffer and the Harbour Heads
dagens vill ha: roligt
dagens saknad: sagan
dagens skoj : utgång med Flisan!
dagens drog: kaffe och drömmar
dagens träning: njä... jag skiter i det där just nu... nästa vecka, då är jag tillbaks igen tänker jag!
dagens måste: uthärda
dagens dricka: vatten
dagens mat: keso, skinka, oliver och tomat
dagens mående: nä, men låt oss inte gå in på det... det blir säkert bra!

1 kommentar:

  1. Kram vännen, hoppas du får en trevlig helg!/ F

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!