måndag 14 februari 2011

what the....

vart tog mitt första inlägg vägen?? det där jag knåpade ihop lite med andan i halsgropen i fredags, med något högre puls än vanligt... det jag lite nervöst klickade "publicera inlägg" på efter att ha förhandsgranskat flera, flera gånger...

Jag tror iofs jag vet vad som hänt... jag är verkligen ingen pedant, tycker att saker kan få ligga där de ligger så länge de inte stör... garderober behöver inte egentligen rensas så ofta, bara man får igen dörren ordentligt osv... men så fick jag för mig att jag skulle rensa bland utkasten jag hade, ni vet bland "redigera inlägg"sfliken här ovan, den i mitten som man ser i skrivande stund... det va nämligen så att jag skrev två inlägg, eller började på ett, trodde jag tappat det (innan jag förstod att det sparas automatiskt) började på ett nytt, hittade det gamla, struntade i det nya och skrev klart och publicerade det första... men när jag rensade så raderade jag fel... kan man få tillbaks det trots att det kom upp en ruta att man raderar för gott?? inte för att det kanske ens va särskilt bra, men det va mitt första... blir ju lite sentimental faktiskt!

Lika sentimental som igår kväll tydligen... fick pratat och skrattat av mig lite innan jag skulle sova, sedan va det ändå lögn i h-vete att somna... 02:15 är inte optimalt att det står på klockan sista gången man tittar på den, inte när man ska upp 06:00 iallafall...

hoppas ni alla får en så bra måndag och alla hjärtans dag ni bara kan få! ta vara på varandra, krama dem ni tycker om! Egentligen är det ju jättebra att det finns en dag just för ömhetsbevis, om man skulle missa att ge dem andra dagar menar jag, visst kan man tycka att denna dag är kommers och prylfixerad, men om man skalar av allt det där, så är ju tanken ändå väldigt fin, och det är ju ändå tanken som räknas!

1 kommentar:

  1. Åh du har länkat. Till mig! Vad kul. Och det är ju jag i ett nötskal, vansinnigt trivsam. Kände igen mig direkt! Kram

    (PS om det kan vara någon tröst så är du mindre ensam med bloggvärlden än du är utan den :-)

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!