torsdag 17 februari 2011

svett i öronen?? Ja, tack!

Funderar väldigt sällan på stora frågor, kan inte skryta med att vara någon tänkare direkt. Ofta hinner jag inte ens tänka innan jag sagt saker… kan bli väldigt knepigt ibland, särskilt på passen… då hoppas man ibland innerligt att folk är så svettiga i öronen att de inte uppfattade riktigt vad man sagt… att de redan stängt av det där ordvomerande monstret där framme som gapar, peppar och har sig, sjunger och peppar och gapar lite till… stackars folk, att de ens dyker upp är ju ett under… de kanske får betalt??? De borde nog få betalt… för att de står ut, för sveda och värk och för eventuella framtida problem…

Coren och Cykeln idag va inget undantag... massa knepiga saker som ploppar ur munnen på mig på ungefär samma sätt som på de som jonglerar pingpongbollar med munnen ner på någon hård yta så de studsar tillbaka in i munnen igen... skillnaden är att för mig studsar det inte tillbaks, det sprider sig i salen och når hörselgångarna på folk... va de inte förvirrade innan så lär de ju vara det efteråt! :-)

3 kommentarer:

  1. hahahaha.... dina pass låter intressanta!

    SvaraRadera
  2. ja, ibland är det onekligen så att man funderar på vart fasiken man lagt hjärnan... kanske tex. inte behöver jämföra en övning som IKEAs Lackbord... eller IKEA köttbullar... det är mycket IKEA på mig... har du vägarna förbi Kungälv ngn gång så säg till så fixar jag med dig på ett pass!!! jag lovar dig en upplevelse för både kropp och själ! :-)

    SvaraRadera
  3. Det där skulle kunna vara jag! Det ploppar ut både det ena och det andra, helst om jag är nervös!

    Tack för kommentaren hos mig!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!