fredag 25 februari 2011

Om mig

Jag gör som Fru Gårman och ger er två varianter, fast för att vara lite egensinnig så gör jag på mitt riktiga namn först och sedan på mitt bloggnamn. Båda passar ju in på mig iallafall! 

Jag vill: Nås
Jag har: Nästan alla hemma
Jag är rädd för: Nollställda människor
Jag är inte: Naken (just nu iallafall)
Jag sjunger: Nästan jämt
Ett djur jag påminner om: Nasse
Jag gillar: NewYork

Jag vill: Måla
Jag har: Mini
Jag är rädd för: Misslyckanden
Jag är inte: Minst
Jag sjunger: Morgon, middag... mest
Ett djur jag påminner om: Mullvad
Jag gillar: Män

2 kommentarer:

  1. Det funkade lika bra åt det hållet! :D

    SvaraRadera
  2. haha, ja, fast jag glömde förklara och skriva att man ska kopiera och göra en egen variant så som du gjorde så fint! åh, en annan sak, ber man om lov (allts så jag inte gjorde) innan man länkar i ett inlägg till någon? :-) Hoppas isåfall att du tyckte det var okej!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!