tisdag 22 februari 2011

hålsömsbrodyr...

till vilken nytta??? ja det kan man fråga sig... har varit på dräktsömnaden idag igen... sitter och syr på min krage till särken... kom ca. 7cm idag... kanske... det är galet mycket kvar... på kragen... sedan är det ännu mer kvar på allt... men jag har insett att om jag svär mindre, koncentrerar mig mer så kommer jag längre faktiskt... (smart va?!?) så det är min nya strategi... kanske gör att jag blir klar med dräkten om 25år istället
för om 27... borde kanske sy lite hemma också... fast nu ska jag sova! =D

kan inte hitta någon bra bild på dräkten jag ska sy... bara en klippdocka till försäljning på tradera... får duga så länge... i 25-27år alltså!



sov så gott!

2 kommentarer:

  1. Åååååh! Du gör det jag alltid drömt om.... Lycka!

    SvaraRadera
  2. Jag önskar nästan att jag hade låtit det vara vid en dröm... fast det är roligt också, men inte varje litet omtag... bara att köra igång! =D

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!