onsdag 23 februari 2011

hur f-n tänker hon???

tänker du.... (förlåt om jag lägger tankarna i huvudet  på dig om du nu inte alls tänkte så när du läste mitt förra inlägg)... först tjatar hon om att det är jobbigt att shoppa, dravlar om att NY och London ju går an... och sedan, inte nog med det, då eskalerar eländet och hon slänger upp en massa bilder på julgranskulor... JULGRANSKULOR!!! För skråen, det är till våren vi längtar!!! VI VILL HA VÅR!!!

Förlåt om jag gjorde dig upprörd... jag blev bara lite inspirerad av min galet grymma spinningklass idag... deltagarna va grymma alltså... jag va halvvirrig som vanligt... men GLAD!

3 kommentarer:

  1. Shopping... jag blir trött av shopping. Spinning däremot! Blir jag också trött av, men sköööönt trött. Jobbigt trött blev jag nyss när jag upptäckte att jag bokat mig på MRL ikväll och glömt bort det. Nu får jag böta 80:- för det. Skiiiiit också.
    I morgon hoppas jag att jag kommer med på ett spinningpass - det behöver jag.

    SvaraRadera
  2. Åh
    Jag behöver BÅDE lite shopping OCH spinning i mitt liv!!!
    Härligt att du är glad!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Agneta - spinning is the grej!!! ja, man blir trött, men med alla endorfiner som studsar i kroppen blir det ju ändå väldigt bra! Håller tummarna för att du får en plats idag då! MRL, där måste man ju tänka en massa... det orkar aldrig jag... hur tänkte du där??? KRAM!

    Anne - ja, jo, man kan få både och... jag vill också ha både och, men oftast blir shoppingen ett tvång mer än ett nöje... spinningen är ju iofs ett jobb, men det bästa jobbet man kan tänka sig! KRAM!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!