onsdag 14 augusti 2013

Tänker som såhär...

Vet att det är lite väl sent att gå och lägga sig först nu... eller om en stund som det ju kommer att bli... särskilt som min mat- och sovklocka får sina små ryck för tillfället... eller matklockan håller sig rätt stillsam, men sovdelen... den är det ju helt uppåt väggarna med! Så med tanke på att jag är något av en daredevil och går och lägger mig okristligt sent så hoppas jag innerligt att jag inte straffas på något vis och vaknar sådär kring fyrasnåret som jag gjorde i natt utan får sova i lugn och ro tills dess att det är lagom att gå upp...

Ville bara säga det... som en liten brasklapp i cyberspace typ... eller inte alls någon brasklapp i ordets rätta bemärkelse kanske, men ändå... nu är det sagt liksom... jag önskar få sova mer än fyra timmar inatt... det vore skoj att inte vara som ett vrak imorgon också! "roligt och roligt, grisar ska inte ha roligt!"... nä, men det blir så mycket lättare att fungera dugligt om man inte är astrött iallafall! Typ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!