måndag 19 augusti 2013

Hon skulle bara veta, tänkte jag...

Idag när jag kom in på gymmet hände det där som alltid händer när jag kliver in där... allt jobbigt rinner av mig... pch när det varit en jobbig dag så blir kanske lättnaden än större... eller iallafall känns det så... så när jag klev in i omklädningsrummet så gick jag och visslade på en sång, dansade till och med fram lite sådär som man gör ibland när ingen ser och man är sådär galet glad... en kvinna stod och bytte om och utbrister åt mitt håll "va härligt det är med glada människor!!!" ...

Tänk om hon hade vetat att jag idag suttit och gråtit flera gånger... varit sådär halvt på väg till att bryta ihop... inte så att jag skäms över det och inte vill att hon skulle veta (vore ju dumt att blogga om det isåfall) men just att hennes reaktion var så klockren och jag blev nästan förvånad över att jag själv kunde utstråla sån glädje när jag tidigare idag varit så splittrad! Det där med gym och träning är ju helt fantastiskt, tänk va mycket bra det tillför, inte bara muskler och träningen i sig! Man blir ju nästan oförskämt glad också! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!