söndag 11 augusti 2013

Älskar och hatar!

Eller egentligen är det alldeles för starka ord... men iallafall! Det blir mer krispigt så!


Jag verkligen älskar den här bilden... allra mest älskar jag nog att det är jag själv som tagit den med en simpel iphone... det känns lite i magen faktiskt! Sedan tycker jag den är fin för att han ser sådär inlevelsefull ut. Hade han tittat upp, rakt in i kameran så ja, då hade det ju varit fulländat på något vis, men riktigt så bra blir det nog sällan... frågan är om jag ens hade överlevt!...


Denna bilden skulle jag nog kunnat älska lika mycket som den ovan... fast man hade fått redigera den lite såklart! Men ja, det är väl rätt uppenbart att jag hatar den där jävla handen som nödvändigtvis skulle sträckas upp precis när jag knäppte... den var inte där från början, den liksom svepte in precis framför Håkans ansikte (som i övrigt är rätt bra fokus på för att vara mitt i konsertyran) just som jag tog bilden... hatar... ett starkt ord... men den där handen är ju verkligen så onödig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!