torsdag 29 augusti 2013

As good as it gets!

Ja, om du frågar mig så är den så nära perfektion man kan komma! Känner i hela hjärtat att jag gjorde rätt som köpte den, och just den också, stod ju och velade länge och väl mellan de olika färgerna... eller rättare sagt nyanserna av brunt... och när jag väl hade bestämt mig för den ljusare så får jag se en annan modell... och då kunde jag inte riktigt bestämma mig för vilken av de två modellerna jag ville ha... tålmodiga expediter hjälpte mig i mitt beslutsfattande och tillslut blev det den klassiska modellen, den jag velat ha i säkert fem år... känner att om man ska lägga de där pengarna på en dyrgrip så ska man nog gå på en klassiker först, sedan, när man sparat ihop till en ny, då kan man vara lite mer wild'n'crazy... i mitt fall innebär det galet lite wild'n'crazy, men ja, iallafall, det ska kännas rätt! Jag har ju tänkt att vi ska leva ett långt och lyckligt liv ihop, jag och min väska.


Ber om ursäkt för instagrambilden men det får gå bra idag, det hade annars varit samma bilder fast en och en... vad är vitsen med det?! 

5 kommentarer:

  1. Så himla fin!
    Vad kostar en sån i London?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är den! Och så himla klassisk! I stan kostar den £895 och i Mulberry-butiken på Heathrow kostar den £745. Har inte vågat kolla vad pundet står i men det lär jag ju bli varse nu när det är dags att betala räkningarna! =S

      Radera
    2. Jag får nog vänta tills jag fyller 40.
      Men då önskar jag mig just den Mulberryn och en svart Michael Kors. :)

      Radera
  2. Wiiioooohoooooo!!! Tjena mittbena vilken snygging!!
    Tänk vad vi blivit med snygga väskor, du och jag denna sommaren!
    Du kommer älska att ha en fin väska som du suktat över. Jag älskar båda mina LV´s och känner mig lyxig som attan när jag trippar runt med dem på armen.
    GRATTIS!
    Kramis <3

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!