tisdag 6 augusti 2013

Nu känns det lite bättre igen...

Ja, rent tekniskt sett så har jag faktiskt semester nu! Ska packa klart min lilla väska inför den lilla trippen söderut. Imorgon får Ystad besök av fyra glada göteborgare!!! De andra tre är redan nere i Skåne, jag tar tåget ner imorgon bitti. Tror det blir amazing!

Men jag är så sabla trött just nu va, trött och uppsvälld! Förstår inte någonting... tycker jag ätit superbra idag! Och busandet  med lillprinsen kan väl knappast ha varit uppsvällande?! Uttröttande, ja, det kan det ha varit... vi stimmade på rätt bra till slut... men så får det ju lov att vara ibland! Det är ju ändå en del av en fasters jobb kan jag tycka!

Firade in min nya lilla semester med en somersby cider förut... man kan säga att den satt som en smäck! Så nu ska jag ge mig i kast med det där packandet igen... jag är verkligen sämst på att packa lagom... vill liksom vara förberedd på allt... som en scout... det innebär att jag för tre dagar kommer att ha med mig tre par byxor, tre par shorts, tre klänningar... osv... alla goda ting är tre vad det verkar... finns ju fan ingen hejd!

packa på, packa på!


2 kommentarer:

  1. Känner igen det där... packar alltid med alldeles för mycket som kan vara bra att ha. Jag kan ju inte veta nu vad jag är sugen på att ha på mig i morgon eller övermorgon eller..
    Ha det så kul!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!