söndag 25 augusti 2013

Det funkade kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig...

...det där med att åka ut, titta igen, känna efter och försöka komma fram till ett beslut... jag är, om möjligt, än mer förvirrad... inte på ett dåligt sätt, men ja, jag kanske insåg lite mer vad pappa menar med att det är sabla  massvis att göra på det där huset som jag hittat... och det andra huset som jag hittade lite senare, det tänker jag kanske ligger lite off... det är en ganska brant backe upp dit... ska man traska dit med matkassar och grejer så känns det nog ännu brantare, ännu mera off... även om huset är litet och sött...

förstår dig helt och fullt om du tröttnat på mitt hussnack... alla vändningar fram och tillbaka... jag har också börjat tröttna.... vill också bara att det ska vara fixat och klart nu... men det verkar inte vara så... eller jag vet inte... sova verkar vettigt!

Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!