måndag 5 augusti 2013

Det känns nästan overkligt!

Att sitta på sin arbetsplats that is... att spendera hela dagen framför datorn, försöka lista ut vad som hänt och inte har hänt under tiden kroppen, själen och hjärnan varit på annan ort, varit på konsert eller legat på väl vald klippa och gottat sig i solen... "jag var inte gjord för dessa dagarna" typ så känns det... fast jag vet att det kommer att kännas helt vanligt om bara några dagar... och det är ju nästan lite tragiskt! Att man går tillbaks till jobb-versionen av en själv så sabla snabbt! Men men, nu är den första dagen snart gjord, bara en till innan lilla semestern till Ystad!

Och en sak till... du kanske kan hjälpa mig med en grej... jag har blivit lite förtjust i tanken på att hyra ett litet hus ute i södra skärgården Brännö/Asperö/Styrsö/Donsö osv. över vinterhalvåret... tänker att jag kanske kan hyra ut min lägenhet i andrahand och testa på ö-livet lite... Men det får ju vara under rimliga omständigheter... jag hyr ju inte något veckovis tex.! Men om du vet någon som ändå inte nyttjar sitt lilla sommarparadis (som är vinterbonat) över vintern och som skulle vilja ha en skötsam hyresgäst där så hojta gärna till! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!