söndag 25 augusti 2013

Fast i vinkelvolten

Det där med hus, vart hän man vill bo, var man kan tänka sig att slänga ner sig själv och sitt kanske allra största beslut att fatta i livet, det är väldigt individuellt helt klart. Eftersom jag just nu känner att jag skulle vilja bo på en något avlägsen plats, lite mer svåråtkomlig än att sätta sig i bilen när andan faller på så är det många som ifrågasätter just det där om hur kul det är att passa båtar, släpa kassar, känna sig isolerad... Kan ju meddela att jag tänkt på det där, i detta nu prövar jag baksidan av det hela... Skulle åka ut och kolla på ett par objekt, fick inte parkeringsplats där jag tänkt utan fick gå en kilometer. Så ja, jag missade båten, nästa går om en timme...




Men det är inte direkt så att jag lider! Detta är min utsikt just nu... Jo, javisst en sensommardag är det helt okej att sitta och vänta, en regnig, kall kväll i november känns det nog inte likadant, det förstår jag också. Men just nu njuter jag i solen och funderar på om universum försöker säga mig något...





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!