söndag 4 augusti 2013

Jag är sååå inte redo för det här!

Vaknade i morse och kände "nej.... usch... denna dagen... redan?!" sista dagen på semestern... imorgon är det dags för verkligheten igen... och jag är verkligen inte där än... fast jag behöver ju bara vara där i två dagar och sedan är det dags för lite semester igen!!! Sticker ju till Ystad på lite amazing semestertrip på onsdag! Och på fredag när jag kommer hem så är det raka puckar till Slottskogen för ännu en konsert med Håkan och ja, sen är det helg igen!

Den här semestern har verkligen varit bra, lite för kort bara... eller rättare sagt, den har inte varit kortare än vad jag brukar ha, men i år verkar det finnas så sabla mycket roligt att hitta på, så många saker jag inte hunnit med och så mycket som jag faktiskt hunnit med... och jag vill inte riktigt att det ska vara över än... är inte redo för att inte spendera dagarna ute i solen i bikini eller shorts och linne... inte redo att släppa dagarna med krabbfiske, bad, klipphäng och en alltför tillåtande kosthållning...

Men men , det är väl bara att göra det... ställa klockan och gå och lägga sig... imorgon börjar allvaret igen, om så bara för ett par dagar... suck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!