tisdag 13 augusti 2013

fick äntligen gjort det...

städat trapphuset that is... skulle gjort det i söndags, men då var jag så jädra irriterad och besviken efter husvisningen att jag inte orkade ta tag i någonting vettigt... igår var jag så trött efter första dagen tillbaka på jobbet och träningen så då orkade jag inte heller... fast hade jag vetat då att jag imorse skulle vakna kl.4 och sedan inte kunna somna om, att det skulle vara åska i luften och ja, brist på sömn och åska garanterar nästan huvudvärk för min del... var för sig... tillsammans blir det på något vis en oslagbar combo... så hade jag nog tagit tag i den där trappen redan igår iallafall...

Hur som helst, för grannsämjans skull så var det liksom bara att görat! Och jovisst, det går rätt fort när man väl gör det, jag valde att bara dammsuga då det inte kändes som om det fanns riktigt behov av våttorkning också... hade huvudvärken varit mindre hade jag kanske resonerat annorlunda, men nu gjorde jag inte det... får väl hoppas att ingen tänkt äta middag direkt från trapphusgolvet de närmsta dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!