måndag 26 augusti 2013

Om man inte har någonting snällt att säga så gör man bäst i att inte säga någonting alls...

Så tycker jag, iallafall som regel... sedan finns det alltid undantag... hur som helst, om man nu inte har något snällt att säga och faktiskt låter bli att säga någonting... alltså följer reglerna, exemplariskt vad det verkar också... MEN om man nu inte kan bemöda sig att kommentera något uppenbart, något som faktiskt söker en kommentar... om man nu helt plötsligt är utan ord... inte har något att säga eller ja, jag vet inte... det jag vill säga är att om man ska göra något så gör det ordentligt... det här halvmesyret vi håller på med just nu får mig att hamna i limbo... i en gråzon, inte så jättegrå iofs, men det förenklar ingenting... ska man hålla sig borta så gör det då... håll sig borta... döda små gnagare ska hålla sig döda, inte sprattla till en massa! Trött är ordet jag söker... i vissa fall gäller ju även regeln att om jag ger dig lillfingret så är du så vänlig och tar hela armen... men man måste välja, man kan inte stå och vela... det går inte! Eller jo, det går uppenbarligen, men det är inte att föredra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!