lördag 2 februari 2013

men va bra det hade varit!

Om jag hade fått ändan ur vagnen that is.... men min ända har på något vis placerat sig och försöker hålla sig kvar med näbbar och klor vad det verkar... mycket onödigt... jag ska ju bara packa klart lite raskt och fixa mig så jag kan åka hem till bästa, amazing familjen på middag och mys! Hem till vännerna där det kommer att drickas vin och pratas hela kvällen. Har längtat efter den här kvällen i snart två veckor... hindret jag finner framför mig är endast den lilla detaljen att jag ska packa klart för ett par nätter i München också, innan jag åker. Jag kommer nämligen åka direkt till flygplatsen imorgon...

Det där med att packa borde ju vara min grej kan tyckas, men jag vet inte riktigt varför, men det känns inte som att det är det ändå, hur naturligt det än borde te sig... vill inte packa för mycket, vet att jag ändå kommer att göra det... men såhär blir det ju absolut ingen väska packad så jag får väl ta och runda av här och faktiskt ta mig i kragen...

Om jag fixar att blogga från iphonen så märker vi det... annars lär vi också märka det... men på ett mer tyst sätt! En grej jag faktiskt fixade helt på egen hand idag var att göra en uppdatering på telefonen... känns alltid lite marigt eftersom det sket sig totalt sist jag gjorde det... men idag gick det alltså bra! Ha det så gott så länge!

1 kommentar:

  1. Hoppas Du får några riktigt bra dagar i München! Kram från mamma (och säkert pappa också! :-) )

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!