onsdag 6 februari 2013

jag skall bespara er...

... en bild på det här trötta anletet, that is... vill bara tala om att jag är vaken och lever... jag förstår inte... eller jo, det gör jag ju såklart... varför jag är så trött menar jag... sitter och jäspar hela tiden... vaknade tidigt som tusan imorse och var pigg... eller så var det bara en skenmanöver som kroppen utsatte mig för så jag skulle tro att allt var i sin ordning... jag somnade iallafall om igen och sedan, när jag väl vaknade, sådär liiite för sent för att ha ro att ens äta frukost... who am I kidding, det fanns inget i kylskåpet ändå... iallafall, inte ens en proteindrink fick jag slängt i mig... hur som helst, det löser sig, det är snart lunch... det får bli en tur till Allum... det lär gå åt helsike med kosthållningen den här veckan, det har redan kantrat och fallerat big time så varför ändra ett vinnande koncept liksom.

Hur har du det idag, lill-lördag och allt! något skojsigt på gång?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!