torsdag 21 februari 2013

Idag kände jag mig ett tag som Joan Collins...

Som tur är behövs det inte någon snickers för att göra mig glad igen... det räcker med att vrida lite på någon ratt på den där lådan med alla rattar på, den som som alla sladdarna ska sitta fast i för att sedan gå till vardera instrument/mikrofon/förstärkare... (???)... man kan väl lugnt säga att jag inte har en aning om någonting när det kommer till de tekniska prylarna... men jag vet när det inte låter bra när jag sjunger... och när det inte låter bra så blir jag först grinig på mig själv och tycker att jag är en sopa... sedan funderar jag lite på om det verkligen kan vara sån stor skillnad på hur jag sjunger... inser efter ett tag att det nog inte kan det och så ber jag dem justera min mikrofon... och så blir jag glad! Men innan dess, då är jag som i Snickers-reklamen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!