torsdag 20 september 2012

vilken sabla tur jag har haft!

ja, det slog mig idag igen, hur nära det var att jag hade missat den här chansen! Hur nära det var att somliga vägar aldrig hade korsats... om det hade blivit som det först var tänkt den där kvällen tidigt i våras då hade jag aldrig träffat två, för mig idag, väldigt kära vänner, alltså, de är inte kära, iallafall inte i varandra, men de är kära vänner till mig. Personer jag tycker mycket om och som berikat mitt liv på ett alldeles speciella sätt.

Vilken tur att det ibland inte blir som man tänkt sig! En lärdom jag borde komma ihåg att ta tillvara på lite oftare... för det är väldigt lätt att glömma av just det... att det inte behöver bli fel bara för att det inte blir som man tänkt sig... ibland har man ju kanske tänkt fel... eller iallafall inte helt rätt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!