lördag 29 september 2012

om inte om fanns...

... om jag inte vore så sabla trött så jag knappt orkar hålla huvudet uppe... om jag inte var tvungen att piffa till anletet lite till och göra mig i ordning för kvällens spelning... då hade jag hunnit och orkat skriva ett inlägg om hur sabla roligt det var idag!!! Hur galet skoj det var att stå på scen och sjunga på Sävedalens höstmarknad och hur nästan inte alls nervös jag var, för det var jag inte, nervös alltså... och det var det... görkul alltså!

Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt hur det lät, det blåste en del och jag har inte så bra koll på det där, men det var roligt... och när man har roligt så brukar det ju iallafall inte låta skräp! Så det hoppas jag att det inte gjorde, jag hoppas det lät bra, för det kändes bra! Allt sånt där skulle jag kunna ha skrivit om...

Men det hinner jag ju inte nu, för nu måste jag slänga på lite mer smink, trolla bort den där swoschen i luggen som letat sig dit... få i mig lite mat i magen och ja, ge mig av igen, för kvällens bravader. En spelning inomhus, på en privatfest. Ska bli riktigt roligt! Det enda jag egentligen oroar mig för är hur mitt högerben skall komma att se ut efter denna helgen... tamburinen lämnar vissa avtryck... blåmärket mäter numera säkert 10cm i diameter... men mer om det imorgon... nu ska vi ställa skåp! 

Rock'n'roll på er!

2 kommentarer:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!