måndag 17 september 2012

Ren, skär lycka!!!

Ja, jösses, jag var sådär galet lycklig idag va!!! Sådär så man nästan inte vet vad man ska ta sig till, fast det enda rätta är att bara vara mitt i det, omfamna situationen och njuta av stunden... så det gjorde jag! i över en timma... en sån energiboost... en sån kick... jag älskar att köra pass, så enkelt är det bara! Att man får en massa komplimanger och snällheter sagt till en innan och efter passet gör ju inte saken sämre direkt!

Hörde en intervju på radion i morse med en ståuppkomiker. Han sa något om att när det känns rätt då är man bara "där", när det inte går lika bra då är man utanför och liksom ser på sig själv... och det kan jag känna med instruerandet också. När det känns rätt då finns inget annat just då... helt grymt gött är det! Det galna med det hela är dessutom att jag får lov att göra detta fyra gånger i veckan OCH jag får betalt för att göra det!!!

Det är verkligen sååå mycket roligare att träna på det här viset än ensam. En timma swoschar förbi som värsta snabbtåget... något jag inte kan säga om ett träningspass på ett löpband!

Och så glad jag är nu i efterhand att jag faktiskt körde mitt pass... ett tag idag, när världen svängde och gungade som värst, satt jag och kände att jag kanske borde be någon att ta passet för mig... tror det beror på jetlag att jag är helt yr och gungig... mycket otrevligt stundtals! Men så kom jag på bättre tankar, eller rättare sagt, jag tänkte att det kanske är bra att röra på sig... det är ju alltid bra, tänkte jag... lite att "ont skall med ont förgås!"... eller "ont skall med gott förgås" blir det ju... vi får väl se om det hjälpte... nu ska fröken sova... klockan är inte ens tio och jag är så trött att jag snart trillar ihop! trött men lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!