tisdag 25 september 2012

undrar lite hur de tänkte...

I flera års tid har jag längtat efter, ja saknat rent ut av, Body Shops Body Butter i persikodoft (smak höll jag på att skriva, men det hade ju inte varit helt rätt!).. Mig veterligen har inte denna funnits tidigare... Body butter peach alltså... fast det kanske den har och jag bara har missat... hur som helst, för mig har det varit en gåta att man inte har den i sitt sortiment, det ordinarie, när man kan ha dofter som körsbär så borde ju steget inte vara långt till persika... eller jo, det lät lite långt, men tänk mango och papaya då, därifrån är det bara ett litet skutt till persika! och så idag, när vi valde att piffa till den annars ganska hopplösa tisdagen med en lunch på Allum (Le Pain Francais - deras Chèvre-sallad är to die for! jag skojar inte med dig!!!)

Hur som helst, ett par fynd på gina och en lov på HM senare så råkade vi traska förbi Body Shop... och ta mig hoppsan, tusan så glad jag vart på ett litet kick!!! Där, i bästa rampljuset stod den, den nya serien, Vineyard Peach och utstrålade utsökthet (hur nu det går till)... jag blev sådär till mig i trasan kan man säga... sådär till mig att tjejen i butiken nog knappt själv förstod hur det gick till men helt i ett nafs hade hon sålt på mig inte en utan två body butters... hur bra som helst! Bra både för henne och för mig ju!


2 kommentarer:

  1. Tänk vad lite shopping kan göra för humöret!
    Hoppas att det blir en rolig kväll! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ingen är gladare än jag tror jag minsann!!!!
    Jag fick ju en helt gratis....du är bara bäst!!!
    Tror banne mig att den ska följa med till Thailand...
    Puss mitt hjärta

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!