måndag 3 september 2012

ostrukturerad? Jag??!!

Eh? Jo, jag erkänner, jag är verkligen helt hopplös... Är så mycket jag borde ikväll, efter passen, ja blev två då instruktören som i vanliga fall kör passet efter mitt hade tappat rösten så jag fick lov att låna det lite, passet alltså! Ingen är gladare än jag för en sådan sak! Hur som helst, jag borde ha börjat packa, jag borde ha städat, jag borde ha gjort en massa saker idag för att slippa göra dem i värsta brådrasket imorgon... och ändå sitter jag här.. utan att ha gjort ett endaste dugg av allt det där... förstår inte hur jag tänker riktigt... hur svårt kan det va liksom? Fast det är klart... det där med att inte riktigt tänka, det verkar ligga ganska väl i linje med min valda profil just nu... Ska nog iallafall ta och diska så det är fixat och klart... kan vara skönt att slippa en tråkig grej imorgon...

Men jösses, jag har ju glömt att berätta... jag har bokat en vecka i Alperna igen... UCPA, Val d'Isère v.9... snowboard igen... jag tänker lite som så att jag ju har en arm till, en helt obruten... ta i trä! Framför allt har jag en jäkligt snygg overall som bör få komma till användning igen... fast helt övertygad är jag inte... men nästan... men inte helt... eller kanske... jo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!