måndag 24 september 2012

Ja, jag undrar lite vart du tagit vägen!

Ibland i livet träffar man folk mer ofta, ibland i livet träffar man dem mer sällan... förra sommaren tex. så umgicks jag mycket med några goda vänner... denna sommaren har vi inte sett röken av varandra... det är lite konstigt tycker jag! och tråkigt! Självklart är det som så att man inte alltid får till tiden, men någon gång borde man väl kanske kunnat få till en dejt? Hur kommer det sig att man i perioder anpassar livet så det stämmer och nästa inte alls???

Just som jag skrev den sista meningen där kom jag att se framför mig den där bloggläsaren som tänker "men är hon dum i huvudet på riktigt??? förstår hon inte att de inte vill ses?!"... ja, henne/honom såg jag framför mig, men vägrar tro att det är en rimlig anledning i alla fallen... korkat eller ej... jag tror bara det blir så, att det går i vågor med vilka man umgås med... men det är tråkigt... och jag vill att du ska veta att jag saknar dig om vi inte har setts på ett tag!

Vissa saknar man självklart mer än andra. Det finns människor i mitt liv som jag saknar så det gör ont om jag inte träffat dem på ett par veckor... andra som jag kan träffa med några månaders mellanrum utan att känna samma saknad/längtan, men med det inte sagt att jag tycker mindre om dem för det... vissa kanske jag faktiskt tycker mer om... Men det var inte det, rangordnande av känslor för, detta inlägget skulle handla om utan bara mer en reflektion över att jag saknar många av mina vänner, har inte hunnit träffa dem på flera veckor och ja, jo, det gör lite ont i hjärtat!

Allra mest undrar jag kanske över när vi ska ses egentligen??!!! Såhär kan vi ju inte ha det!!!

1 kommentar:

  1. ja visst är det lite underligt hur man ändrar umgänga...helt oplanerat...men visst saknar jag vissa som jag inte hänger med längre...

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!