torsdag 27 september 2012

På allmän begäran... en dagens!

Ja, det var länge sedan... så kan vi inte ha det!


dagens låt: Jackie DeShannon - When you walk in the room

dagens dusch: två... en imorse så jag vaknade och sedan en efter passet
dagens frisyr: först burrigt och lugg, sedan uppsatt och lugg...
dagens smink: ja, och de nya ögonskuggorna från Lancome som jag köpte sist är verkligen helt grymma!
dagens klädsel: jeans och vinrött linne under vit top, svarta converse
dagens planer: jobba, träna, jobba, repa
dagens vill ha: mer tid 
dagens saknad: vet inte var jag ska börja... saknar vänner jag inte träffat på länge
dagens skoj : Spinning och rep!!!
dagens drog: kaffe
dagens träning: Cykel45
dagens måste: försöka andas 
dagens dricka: vatten
dagens mat: solskensdryck, kesella och blåbär, proteindrink, thaigryta
dagens mående: trött, lite förvirrad, lite glad... alla möjliga känslor faktiskt...

men ja, en bild ljuger ju tydligen inte... jag är uppenbarligen inte pigg... nyss hemkommen, uppkrupen i soffan i min OP med datorn på magen... mascaran under ögonen är en bonus från ösregnet som accelererade när jag gick från bilen till repet... sotade ögon bara sådär! man får vara glad för det lilla!




1 kommentar:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!