tisdag 25 september 2012

men ORKA!!!

åh... jag måste snart ge mig ut i det där vädret igen... sätta mig i bilen och köra till Romelanda... det vankas dräktsömnad... och jag har verkligen ingen lust... ingen alls faktiskt... hade allra helst hoppat i min OP, dunkat ner i soffan med en påse godis på magen ett glas vatten och lite keso, kollat på senaste avsnittet av Downton Abbey som min kollega fixat till mig och bara softat... men nä, det vankas dräktsömnad... och enda anledningen till att jag inte skippar det är att jag vet att jag tycker det är supertrevligt när jag väl är där... när jag väl klivit över tröskeln och tagit tag i mig själv... men idag är jag svårgreppbar... hal och jäklig... och tydligen lite förvirrad också för när jag för en stund sedan provade min nya sportbehå som jag fyndade på Gina idag så klagade jag först ganska högljutt på att den var felkonstruerad... sedan insåg jag att jag hade tagit på mig den ut och in... så kan det gå!

Men nu, dräktsömnad alltså... idag innebär det ett visst generingsmoment då jag inte alls har gjort klart det där jag sa till de andra i gänget att jag skulle göra klart över sommaren... det bästa med dem är kanske ändå att de redan är medvetna om att det kommer att vara så, och att de faktiskt inte dömmer mig ändå, iallafall inte så jag hör eller märker det! Likasåbra att kicka igång sig själv!

4 kommentarer:

  1. hahaha det är inte lätt när det är svårt :P
    hoppas du får trevligt!

    SvaraRadera
  2. Hihi! Vad roligt det hade varit om du INTE hade kommit på det, utan stegat tillbaka till Gina Tricot och velat reklamera den... ;-D

    Kram M

    SvaraRadera
  3. Lite pepp skickas här till dig! Hoppas du får jättetrevligt!! Kram

    SvaraRadera
  4. Dräktsömnad låter väldigt avancerat. Och jag är väldigt nyfiken på resultatet. Klart att de andra har förståelse för att du inte riktigt hunnit så långt som det var tänkt.

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!