torsdag 27 september 2012

förvirrad?!

Nä, egentligen inte mer än vanligt... det är väl kanske därför jag klarar av att tänka på det... hur det är när man varken vet ut eller in, upp eller ner, hit eller dit... när ingenting verkar vettigt... eller allt verkar vettigt men spretar åt olika håll... när det enda man kanske egentligen skulle behöva göra är att sätta sig ner och rita världens största mindmap...



fast först skulle man ju behöva bestämma sig för vad den där mindmapen skulle handla om... då kunde man kanske göra en mindmap för att komma till klarhet med det också!

Hur har du det med förvirringen idag? I stort behov av en mindmap just eller räcker det med en siffra? Skala 1-10?

1 kommentar:

  1. Jag orkar inte mindmapping, men på en skala 1-10 så ligger jag väl på en klar 2:a...
    Du, jag vill ha en lista!
    Dagens drog, dusch, outfit....
    Come on!
    Kramen

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!