måndag 21 oktober 2013

Nu tar vi i med hårdhandskarna!

Japp, idag har det varit strikt kost jäklar anamma... inte ett endaste litet äpple i onödan! Nu kör vi, all in till på söndag! Träningen blev också av den bästaste sorten idag, en timma spinning och sedan trekvart styrketräning enligt konstens alla regler med L... men det är ju någonstans så att om man har ätit fyra rätters slottsmeny med tillhörande vinprovning och gottig hotellfrukost dagen därpå, McD wrap och sedan 4-5 glas vin, middag ute med några glas vin till, dopmiddag med smaskig paj och toppat av det hela med tårta... allt detta på tre-fyra dagar... när man egentligen dietar... då får man bannemig ryta i ordentligt igen för att kroppen någonstans ska förstå vem det är som bestämmer... så det har jag gjort idag och ja, jag är rätt nöjd med rytandet!

En extra guldkant på tillvaron idag var att min snowboardkollega och vän lite oväntat, eller inte alls oväntat eftersom vi bestämde det igår, men iallafall, innan dess visste jag ju inte att det skulle bli så, var med och gästade mig på mitt pass idag! Så himla roligt! Hoppas verkligen det blir fler gånger! Nu ska fröken knoppa... träningsdejt med bästa storsockiplast imorgon bitti, tidigt som tusan... klockan är redan alldeles för mycket!

PS. Min tapetsituation är fortfarande i limbo... under utredning... eller beslutstagande... jag vet inte hur jag ska göra, men mycket lutar åt att jag tänker att "bra sås reder sig själv" och ser till att få tapetserat om det där en gång för alla... men ja, vi får se helt enkelt... som min kollega sa idag "ett inte så litet jobb från början blev rätt stort helt plötsligt!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!