måndag 7 oktober 2013

en vecka har gått...

... sedan jag började med det nya kost- och tränings-upplägget that is... och ja, det kanske inte syns, men jag tycker att det känns iallafall... som att jag gått ner lite menar jag! Inte mycket, absolut inte, men den där känslan av att magen går att hålla in finns där igen. Och jag är mycket gladare igen! Pratade med min farmor idag och och påpekade det flera gånger, att det låter som att jag är så glad! Det kan nog finnas fler orsaker till det iofs, men jag är säker på att kosten och träningen gör sitt.

Och nä, det är faktiskt inte så svårt! Det är lite långtradigt att behöva köra de där övningarna varje dag, såpass att jag idag skippade det efter spinningen, det var så galet mycket folk i gymmet så jag orkade fasen inte! Bättre då att jag kör imorgon bitti! För ja, imorgon är det dräktsömnad så jag hinner inte träna på kvällen utan får så snällt se till att infinna mig på gymmet på morgonen, vid halv sju ungefär.

Så ja, med tanke på den arla morgonen som väntar så tänker jag gå och lägga mig nu. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!