lördag 26 oktober 2013

Har du saknat mig?

Du kanske inte ens märkt att jag varit lite tystlåten det sista...om du inte har märkt det är det ju kanske dumt av mig att belysa det, men ja, om du sitter och funderar på varför jag snålat med orden så beror det inte på dig... "det är inte du det är jag" som man så käckt säger... jag hinner fasen inte just nu... har stressat som en tok inför att kunna gå på semester, försökt bolla alla livets kryddor och måsten för att få en bra balans... misslyckats katastrofalt och låtit sömnen stryka på foten... det är vad jag har gjort det sista...

Men även om jag är rätt trött så mår jag väldigt bra, det gör jag, av olika anledningar... vilka vill jag inte gå in på riktigt än, men bra mår jag och ja, vem hade inte gjort det med en två veckors semester i Thailand framför sig!

Men mitt i allt det där braiga så råkade jag ju få för mig att måla om sovrummet... en konsol jag tog ner drog med sig en bit av den hiskerliga strukturtapeten och jag bestämde mig rätt snart för att tapetsera och måla om... jag kan inte tapetsera... har bara gjort det en gång tidigare, med recovertapet, det gick sådär... denna gången använder jag en recover light... och får jag säga det själv så går det rätt bra... det blir inte perfekt, men jag tror det blir helt klart godkänt! Har iofs bara gjort klart en halv vägg men ändå! Man lär sig något nytt varje dag... eller kommer till insikt att man redan kan något nytt varje dag!

Nu ska jag försöka stöka iordning lite här, börja packa och åka och handla lite grejer jag behöver ha med mig.


2 kommentarer:

  1. Du e' bäst!!! Snart är vi så bra som bara vi kan........... I THAILAND ❤️

    SvaraRadera
  2. Du är grymt duktig! Och det är gött att veta att du mår bra! Ha en helt fantastisk, underbar resa nu, min älskade vän!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!