onsdag 9 oktober 2013

Huvudvärken from hell...

Ja... det är bara att låta det bero... sova bort eländet... men huvudvärk hos mig brukar komma när det börjar lugna sig omkring mig, när jag landar eller kanske får upp näsan över vattenytan... så det är väl ett bra tecken ändå kan jag tänka. Eller så lyckades jag inte få i mig tillräckligt med vatten igår... så kan det också vara. Jag är iallafall hemma idag... på jobbet knappras det alldeles för högt på tangentbord, smattras för mycket med naglar mot skrivbordet, pratas för högt och gås för hårt i golvet för att jag ska lösa att vara där. Sömn i ett luftigt rum, inte alltid nödvändigtvis mörkt rum, gör nog susen... hoppas jag!

2 kommentarer:

  1. Det är skit med huvudvärk!! Hoppas den går över snabbt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig gumman och vila dig i form! / malin

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!