tisdag 11 februari 2014

påminn mig på lördag!

Jag vet, detta är i-landsproblem de luxe... jag vill ha en härlig sovmorgon med min kärlek... inga tider att passa, BARA VARA slappa och lojja, kaffe i sängen osv. Och jo, jag vet att vi just kom hem från en helg med bara slapp och loj och en massa mat... mycket vill ha mer heter det ju... det stämmer tydligen...

Och ja, jag vill ha en dag med inga tider... inga måsten...  så på lördag förmiddag ska vi ha en sån dag... inget inbokat förrän på eftermiddagen/kvällen... fast idag bokade jag in en tvättid... va liksom tvungen... jag tror jag ska sätta telefonen på flightmode tills jag är redo att möta omvärlden igen... men ja, jag bad Anders att han skulle påminna mig om just det där med att inte boka in något när jag kommer på alla käcka grejer vi måste hinna med på just lördag förmiddag... för det är ju jag som gör sånt mestadels... knäppt!

1 kommentar:

  1. Ja, det är bäst att ni vilar upp er inför våran Amazing kväll!! Jisses Amalia så trevligt vi ska ha det ❤️ Nina and Nina forever!!!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!