torsdag 13 februari 2014

I call it a day...

Kom hem för en stund sedan... efter jobb, träning och rep... i den ordningen, ingen paus emellan... bara tuta och kör och tänka att det snart är helg så det ska nog gå bra! Men jädrar va trött jag är nu... och samtidigt lite för mycket uppe i varv för att kunna sova riktigt än...

Och det är ju inte så konstigt... spinningen triggar ju upp mig ett snäpp för varje tramptag jag tar... det är allmänt känt att jag är som ett helt raveparty efter ett pass... att sedan toppa av det med att repa med bandet... som jag inte gjort på rätt länge men tycker är väldigt roligt... det ger liksom raketbränsle till min lilla tripp på endorfiner...

Så ja, jag tycker att det varit en bra dag om man ser till helheten... att jag var trött som tusan vid tresnåret idag, det har jag glömt nu... konstigt det där, hur var sak tydligen har fått fnatt rent tidsmässigt... men ja, ja, imorgon är det fredag, alla-hjärtans-dag till råga på allt och ja, jag tror det är första gången någonsin, eller iallafall så länge att de andra gångerna nu är preskriberade för länge sen, som jag firar det med fullständigt öppet sinne...  

1 kommentar:

  1. Nästa gång jag besöker Göteborg så måste vi ses. Eller om du besöker huvudstaden. Ett späckat jobbschema höll mig från "utsvävningar".

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!