onsdag 19 februari 2014

Man kan ju inte bara skriva om hur jäkla trött man är hela tiden!

Men jag är det... trött så jag vill gråta varje morgon när klockan ringer... eller kanske inte just gråta, men vända mig om och dra täcket över huvudet iallafall... och sova tills jag sovit klart! För jag gör ju sällan det, har ju ett helsike att få mig själv att gå och lägga mig... spelar typ ingen roll hur mycket jag än förmanar mig själv att det är dags att borsta tänderna och krypa ner under täcket på kvällen vid tio-snåret... jag går inte och lägger mig ändå... obstinat som ett treårstrots är jag då... fastän jag är väl medveten om att dagen efter blir en dimma... jag har ju för fan problem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!