lördag 22 februari 2014

Man kan göra på olika sätt!

Det här med fredagsunderhållning alltså!

Kärleken spenderade efterjobbettiden ikväll med att först ta en semmelfika på stan, sedan middag och öl på stan med några vänner för att till sist toppa av det hela med konsert...

Själv åkte jag till Clas Ohlson och köpte lite grejer till lampor och sedan till Ikea. När jag kom hem slängde jag in en tvätt och sedan hade jag lite styrelsemöte i BRF... ett styrelsemöte som började att handla om markiser och sedan tog en vild vändning till att handla om livet i stort och smått... de sista tre timmarna stod vi ute i trapphuset och pratade... som så många gånger förr... tillslut fick vi rundat av och jag hämtade tvätten och fick hängt den på tork i lägenheten samt slängt i mig en skål med yoghurt...

Jag är fullt nöjd med min fredagkväll, detta är absolut inget klagomål, tvärt om! Jag fick frågan om jag ville följa med ikväll men jag tackade vänligt men bestämt nej. Hade ingen annan önskan för kvällen just än att få fixat lite och bara ta det lugnt... Men jösses va olika det kan vara! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!