tisdag 10 december 2013

När det lackar emot jul...

Jösses va mycket man ska hinna med! Jag har nog alltid en rätt gediget inbokad kalender... i år är det kaos! och inte så, ta det inte personligt, men det enda jag egentligen vill göra är att mysa med min special some-one...

I förrgår bokade vi en övernattning med tre-rätters middag på Brännö Värdshus, helgen innan jul. Ska bli så mysigt!!! Inte för att vi behöver komma bort ifrån någonting, tvärt om egentligen, men bara det där att vara vi bland andra, det är så himla mysigt, kokonga oss lite till och bara vara sådär nästan äckligt kära...

Men innan dess ska  man hinna köpa julklappar, baka pepparkakor, koka knäck och kola osv. Vet inte riktigt när hur och var det skall ske faktiskt, eller jo, baket får ske i helgen är det tänkt... samtidigt som vi målar klart sovrummet... som alltid finns mina favoritjulrecept här... gå bananas bare! Det är så himla roligt att så många börjat göra pepparkaksdegen årligen! Det glädjer ett gammalt pepparkakshjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!