tisdag 24 december 2013

All in Uppesittar Christmas extra allt spinning!

Typ ett sånt pass har jag kört ikväll... bara jullåtar i stort sett. Ruskigt roligt och vansinnigt skoj. Jag älskar ju när folk bjuder på sig själva... det gjorde man idag kan man säga!

Sötaste grejen var när en av mina allra mest trogna deltagare kom med en julklapp innan passet och tackade för alla föreställningar och shower under hösten... kanske är det lite så, även om jag inte försöker få det till att bli så, men ja, kanske blir det något av en show... Minininis Varieté, typ. Jag blev hur som helst himla glad! Och chokladpralinerna som låg i paketet, de åt jag upp nästan pinsamt fort... sabla goda va de! Tusen tack!

Denna körde vi till bla.... jädrigt jobbigt... men lika kul! (Vegetarianteaterns jullåt 2013)



Älskar verkligen mina pass... när man får skruva till det lite och gå lite bananas är det ännu roligare! Himla tur att iallafall en av ens stora passioner i livet är hälsosam och nyttig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!