måndag 30 september 2013

Imorgon börjar jag mitt nya liv...

Kick-start-programmet på World of Shape. Redan idag har jag fått en liten försmak av vad som komma skall... Efter spinningpasset gick L och jag ner och styrketränade, så som vi gör ibland... idag var han snäll och körde igenom hela första dagens pass med mig. Det här kommer bli lattjo!

Efter träningen, totalt 1timma och 45 minuter så skulle jag åka och handla... det är ren och skär lögn att säga att jag fick handlat allt jag hade tänkt... men det får väl kompletteras med imorgon då... keso och kesella fick jag iallafall köpt och det verkar vara själva grundpelarna i den här kostplanen!

Nu kör vi! Är dock inte mogen att lägga ut någon före bild än... det kanske kommer senare! Nu ska jag gå och lägga mig snart, ska upp tidigt och träna imorgon bitti, måste bara fixa lunch först!

6 kommentarer:

  1. Word of Shape? Why??
    Har ju sett bilder på fantastiska förvandlingar, men du är ju redan fit?
    Kram snyggo

    SvaraRadera
    Svar
    1. För att jag inte längre är fit... jag har varit det... men det är ett minne blott nu... så nu jäklar! =) kram kram

      Radera
  2. Det där kommer du klara galant!

    SvaraRadera
  3. Grundpelare... Hm... Undra om du kommer må illa när vi säger "KESELLA" om ett tag? ;-)))
    Kör hårt! Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, om man äter en burk kesella om dagen i en månad så är man nog rätt trött på det sedan, fast mest trött blir jag nog på att det varje rast på jobbet tjatas om att det ser ut som glass... har ätit kesella såhär tidigare så jag vet vad som väntar i tjatväg! tack tack!
      kram

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!