fredag 20 september 2013

Nä, inga ord...

jag vet inte vart de tagit vägen... eller jo det vet jag, de står som förskräckta och vågar inte röra sig just nu... lite som min LillaMy-knut... den vågar inte heller finnas just nu... idag är den en fläta...

men tills dess att jag kommit över min ofrivilliga tystnad så vill jag iallafall tipsa om en som inte har det... och nej det är inte Håkan, även om jag hemskt gärna hade velat att du lyssnade på hans fantastiska texter... magi i ordform...

men, det var inte det jag skulle skriva om nu (du ser ju, orden vill egentligen men jag har nått en liten spärr... den är snart raserad, jag lovar)... så, det jag skulle komma till... har du inte redan lyssnat dig sönder och samman på Veronica Maggio, gör det... hon är helt fantastisk! Fantastisk röst, mysiga texter, kluriga melodier... underbart att ha i öronen! Jag har fullkomligt strimlat "Snälla bli min" och "Sergels torg" de senaste veckorna...


2 kommentarer:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!